Senatul a respins raportul comisiei şi a adoptat propunerea legislativă privind aprobarea obiectivului de investiţii Autostrada Braşov-Bacău, în unanimitate, cu 74 de voturi „pentru”.

Potrivit proiectului legislativ iniţiat de parlamentari din toate partidele politice, termenul de execuţie a obiectivului de investiţii Autostrada Braşov-Bacău este de cinci ani de la data intrării în vigoare a prezentei legi.

De asemenea, obiectivul de investiţii Autostrada Braşov-Bacău se finanţează de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, din fonduri extreme şi din fonduri europene disponibile în cadrul exerciţiului financiar multianual 2019-2024.

Şi propunerea legislativă pentru aprobarea obiectivului de investiţii “Autostrada Nordului” a fost adoptată de senatori, cu 72 de voturi „pentru” şi o abţinere, în ciuda raportului de respingere întocmit de Comisia pentru transporturi, se arată in comunicatul de la Mediafax.

Senatorul de Bacău, Dragoș Benea, declară pe contul de facebook:

Am inițiat și votat acest proiect de lege deși cred că o autostradă are nevoie în primul rând de FINANȚARE și de un CONSTRUCTOR ca UMBRĂRESCU! UMB GROUP care – deși nu lucrează duminica – nu a fugit niciodată de pe niciun șantier!

Mulți moldoveni folosesc ca și cale de acces către Transilvania drumul național Focșani-Lepșa-Tg Secuiesc, drum care nu a avut lege dar a avut finanțare și ghiciți ce constructor…

Parlamentarii PSD de Bacău au prins în bugetul pe 2019 al Ministerului Transporturilor fonduri pentru a scoate la licitație SF + PTH (proiect de executie) cumulat, pași premergători obligatorii pentru licitarea execuției autostrăzii… cu LEGE!

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here